  • 1. Data: 2008-04-30 08:31:55
    Temat: Jaki skutek NIEudzielenia odpowiedzi - RĘKOJMIA
    Od: l...@v...pl

    Gdzie znajdę przepis, który mówi w jakim terminie sprzedawca musi udzielić
    odpowiedzi na roszczenie zgłaszane w ramach rękojmi (dotyczy umowy o dzieło art
    638 kc.) gdzieś kiedyś czytałem żę nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14 dni
    jest równoznaczne z przyznaniem racji żądaniom podniesionym w reklamacji - ale
    nie mogę tego odszukać proszę o pomoc

  • 2. Data: 2008-04-30 09:34:48
    Od: kauzyperda <l...@Z...eu>

    l...@v...pl pisze:
> [...]
    > jest równoznaczne z przyznaniem racji żądaniom podniesionym w reklamacji - ale

    Jesli chodzi o rekojmie to nie znajdziesz takiego przepisu - przepisy o
    rekojmi z kc mowia tylko o obowiazku *zawiadomienia* sprzedawcy
    (przyjmujacego zamowienie) przez kupujacego (zamawiajacego).

    --
    pozdr
    luck

  • 3. Data: 2008-04-30 10:24:32
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > rekojmi z kc mowia tylko o obowiazku *zawiadomienia* sprzedawcy
    > (przyjmujacego zamowienie) przez kupujacego (zamawiajacego).

    Jejaju dałbym sobie rękę odciąć, że to już kiedyś znalazłem !!! A jeśli
    znalazłem to do czego mogło się to odnosić ?

  • 4. Data: 2008-04-30 10:30:06
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Jejaju dałbym sobie rękę odciąć, że to już kiedyś znalazłem !!! A jeśli
    > znalazłem to do czego mogło się to odnosić ?

    niezgodności towaru z umową - i już byś łapy nie miał ;)

  • 5. Data: 2008-04-30 10:39:52
    Od: l...@v...pl

    > Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > >>
    > niezgodności towaru z umową - i już byś łapy nie miał ;)

    Tak to wiem, ale mam nieodparte wrażenie, że to czytałem, jeszcze przed tym jak
    weszła w życia ustawa o niezgodności .... na pewno :(

    Mam problem z pralnią i muszę ją ugryźć. Nie odpowiedzieli na wezwanie do
    wykonania usługi w sposób należyty i od listopada 2007r mają płaszcz żony u
    siebie i cisza w eterze. Jest o co się bić żona przyznała się ile kosztował 1200
    pln. Jeśli nie wpłaci dobrowolnie bo termin jaki mu wyznaczyłem upłynął co mogę
    zrobić - do sądu ? W jakim trybie ?