  • 1. Data: 2008-04-30 08:31:59
    Temat: Jaki skutek NIEudzielenia odpowiedzi - RĘKOJMIA
    Od: l...@v...pl

    Gdzie znajdę przepis, który mówi w jakim terminie sprzedawca musi udzielić
    odpowiedzi na roszczenie zgłaszane w ramach rękojmi (dotyczy umowy o dzieło art
    638 kc.) gdzieś kiedyś czytałem żę nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14 dni
    jest równoznaczne z przyznaniem racji żądaniom podniesionym w reklamacji - ale
    nie mogę tego odszukać proszę o pomoc