  • 1. Data: 2003-07-01 20:38:51
    Temat: Wezwanie do sadu , a zwolnienie lekarskie
    Od: "Mercy" <T...@g...pl>

    Witam
    Prosze o odpowiedz na pytanie: czy podczas przebywania na zwolnieniu
    lekarskim z adnotacja "moze chodzic" stawiennictwo jest obowiazkowe ?
    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-01 21:47:13
    Temat: Re: Wezwanie do sadu , a zwolnienie lekarskie
    Od: "remina" <r...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Prosze o odpowiedz na pytanie: czy podczas przebywania na zwolnieniu
    > lekarskim z adnotacja "moze chodzic" stawiennictwo jest obowiazkowe ?

    Takie zwolnienie lekarskie nie jest stwierdzeniem, ze nie możesz
    uczestniczyć w czynnościach procesowych.
    Remina

  • 3. Data: 2003-07-02 05:52:14
    Od: "Big Jack" <w...@t...cy>

    W wiadomości: bdsvoi$laq$...@n...news.tpi.pl
    użytkownik *remina* <r...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Takie zwolnienie lekarskie nie jest stwierdzeniem, ze nie możesz
    > uczestniczyć w czynnościach procesowych.

    A jakie jest? A jeśli zwolnienie jest z powodu silnej nerwicy, z którą
    chodzić można? Na zwolnieniach lekarskich nie ma zapisanej nazwy choroby.
    Big Jack

  • 4. Data: 2003-07-03 13:40:58
    Od: "Maciej Muran" <t...@a...pl>

    Big Jack napisał[a]:

    > A jakie jest? A jeśli zwolnienie jest z powodu silnej nerwicy, z którą
    > chodzić można?

    A nawet trzeba chodzić, byle nie do sądu a na spacer...

    > Na zwolnieniach lekarskich nie ma zapisanej nazwy choroby.

    Przyłączam się do prośby o wyjaśnienie.

    --
    M.M.
    System UpTime: 0 days, 6 hours, 58 minutes and 50 seconds

  • 5. Data: 2003-07-03 17:01:09
    Od: "remina" <r...@p...onet.pl>

    > A jakie jest? A jeśli zwolnienie jest z powodu silnej nerwicy, z którą
    > chodzić można? Na zwolnieniach lekarskich nie ma zapisanej nazwy choroby.

    No właśnie i sędzia też nie będzie na rozprawie dociekiwał "cóż to za numer
    choroby nie pozwala świadkowi zeznawać" :))
    A poważnie - nie wiem, w jakiej sprawie masz być przesłuchany w charakterze
    świadka.
    Zeznania świadka mogą mieć istotne znaczenie w prowadzonym postępowaniu i
    czasami jego przełuchanie jest na tyle konieczne, że jeżeli jest on chory i
    nie może stawić się na przesłuchanie w jednostce policji, w prokuraturze lub
    w sądzie - przesłuchujący może się sam udać do miejsca pobytu świadka i tam
    go przesłuchać.
    Przykład - mój wójek pracował był zesłany na Syberię i kiedy starał się o
    zadośćuczynienie i inne - kierował do sądu pismo, że z uwagi na odległość,
    wiek i zdrowie nie jest w stanie stawić się na rozprawę - skład sędziowski
    przyjechał do jego mieszkania i tu go przesłuchano (dlatego piszę, że sprawy
    są różne a nie znam Twojej).
    A tak ogólnie - lekarz sądowy może stwierdzić, czy stan Twojego zdrowia
    pozwala na uczestniczenie w czynnościach procesowych.
    Pozdrawiam.
    Remina