  • 1. Data: 2003-07-01 17:51:38
    Temat: Dymiący piec kaflowy
    Od: "LeszekTG" <L...@n...spamuj.Post.PL>

    Witam
    Mieszkam w mieszkaniu zarządzanym przez MZBM. W mieszkaniu tym jest piec
    kaflowy opalany węglem w opłakanym stanie (ok 10-15 lat). Pod koniec zimy z
    pieca (pomiędzy kaflami) zaczął ulatniać asie dym. Wezwałem kominiarza z
    MZBMu który stwierdził ze piec nadaje sie do przebudowy. Napisałem wniosek
    do MZBMu o przebudowe pieca. Dostałem jedynie odpowiedz ustną ze narazie nie
    mają kasy na remonty i mam czekać. Jest już lipiec i nic nie dzieje sie w
    tej sprawie. Co dalej robić ? jak tak dalej pojdzie to znów bedzie zima i
    nadal z pieca bedzie sie dymić.
    dziekuje za pomoc
    Leszek