    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wezwania od zarządu dróg za parkowanie
    Date: Tue, 13 Jul 2010 11:31:31 +0000 (UTC)

    Takie pytanko:
    Jest teraz akcja z wzywaniem do zapłaty zaległych "mandatów" za
    parkowanie bez opłaty.

    Czy taki wezwany może domagać się żeby mu udowodniono to parkowanie?
    Tzn. - jakieś zdjęcia, czy cuś? Kwity wciskają za wycieraczkę, można
    nie zauważyć w tonach porno-ulotek, a kto by trzymał kwitki z
    parkometrów po tylu latach...

    Pytam, bo właśnie dostałem takie wezwanie, jakiś "mandat" z 2004 roku,
    z ulicy której kompletnie nie kojarzę. Pamiętam że kiedys jeden
    dostałem, ale dawno (za diabła nie pamiętam którego roku), zapłaciłem,
    na co zresztą też dowodu nie mam, bo kurka ileż można trzymać takie
    rzeczy.

    --
    Pozdro
    Massai