eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWczesniejsze wypowiedzenie umowy zawartej na czas okreslony - btak kar w umowie › Wczesniejsze wypowiedzenie umowy zawartej na czas okreslony - btak kar w umowie
    From: Rafal M <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wczesniejsze wypowiedzenie umowy zawartej na czas okreslony - btak kar w
    umowie
    Date: Mon, 09 Jul 2007 19:46:13 -0000

    Witam

    W sobote zawarlem umowe o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych
    (internet z sieci osiedlowej) Lacze chodzi poprostu tragnicznie :
    ( Straty pakietow po 20-30%, jeszcze nie udalo mi sie uzyskac
    zadeklarowanej predkosci maksymalnej.

    Wiem ze w tej chwili moge odstapic od umowy (mam na to 10 dni), tyle
    ze wtedy zostal bym z reka w nocniku (brak innego niezaleznego
    dostawcy, a TPSA jeszcze nie ma mozlisocie podlaczenia lini :/)

    Wiec pozostaje mi pomeczyc sie z ta osiedlowka przez jakis czas :/

    Mam z ta siecia zawarta umowe na czas okreslony 12 mies (nie bylo
    innej opcji - tak to jest jak ma sie monopol) i tutaj pytanie do Was:
    W umowie tej nie ma zapisanych zadnych kar umownych, wiec jak wyglada
    sprawa zerwania przeze mnie tej umowy przed uplywem tych 12 miesiecy?
    Czego moze zadac odemnie dostawca?

    Pozdrawiam
    Rafal