  • 1. Data: 2003-06-01 08:04:53
    Temat: Wczesniejsze wykreslenie z KRS
    Od: "Virtuozik" <r...@s...icpnet.pl>

    Witam!

    Znajomy ma pewien problem i poprosil mnie zebym przeslal pytanie zwiazane z
    tym problemem tutaj na grupie.

    Otoz w KRSie istnieje taki wpis:
    Sad postanawia:
    Na podst. Art. 66 &1 i 3 k.k. postępowanie
    przeciwko.................warunkowo umorzyc;
    Na podst art. 67 & 1 k.k. ustalic okres próby w wymiarze 2 lat
    (uprawomocnienie wyroku pozdziernik 2002)

    Pytanie brzmi:
    Potrzebne jest zaświadczenie o niekaralności (zapytanie o udzielenie
    informacji o osobie) dla nowego pracodawcy. Czy jest jakakolwiek możliwość
    wcześniejszego wykreślenia z rejestru skazanych?

    Z gory wielkie dzieki za jakiekolwiek informacje...

    --
    Po prostu Virtuozik
    e-mail: b...@o...pl

  • 2. Data: 2003-06-01 16:35:44