  • 1. Data: 2003-09-25 14:32:55
    Temat: Co mozna zrobic z oszustwem na ebayu???
    Od: "MCPC" <a...@p...onet.pl>

    Mam powazny problem - mianowicie wylicytowalem przedmiot i przelalem
    pieniadze na konto sprzedajacego. Po czym sprzedajacy stwierdzil iz w sumie
    to akurat nie ma mojego przediotu ale odda mi pieniadze - do dzis tego nie
    zrobil mimo licznych ponaglen - mam imie, nazwisko i adres tego czlowieka
    oraz nr rachunku bankowego. Dodam iz sprzedawca jest obywatelem USA i tam
    mieszka. Mam co prawde znajomych w USA ktorzy mogliby ewentualnie cos
    zrobic - pytanie tylko co mozna zrobic w takim wypadku?

    Pzdr
    RJ

  • 2. Data: 2003-09-25 18:50:13
    Temat: Re: Co mozna zrobic z oszustwem na ebayu???
    Od: "simon_" <s...@i...pl>

    Użytkownik "MCPC" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszka. Mam co prawde znajomych w USA ktorzy mogliby ewentualnie cos
    > zrobic - pytanie tylko co mozna zrobic w takim wypadku?

    mialem podobny problem, prawnik poradzil pojechac do miejscowosci oszusta,
    i tam zglosic to na policji (najlepiej jakby zglaszajacy mieszkal na stale w
    usa i
    ze to on zostal oszukany) - w naszym przypadku jednak to nie pomoglo -
    gosciu wpadl
    w jakies klopoty finansowe i zostal aresztowany - splacono jego dlugi w
    kolejnosci zgloszen
    i dla nas juz nic nie zostalo.
    na razie sprawa ucichla.
    jakby byly jakies inne sposoby to rowniez bede wdzieczny za info

    pozdr

    Simon_

  • 3. Data: 2003-09-25 19:24:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Myślę, że przed terminem przedawnienia
    raczej właściwości miejscowej mogą nie ustalić, ale złożyć masz prawo.