  • 1. Data: 2011-03-09 11:11:30
    Temat: Ważność umowy bez jednego podpisu.
    Od: Renke <n...@o...pl>

    Witam,
    Podpisałem umowę na usługi X, na czas określony 6 m-cy. Umowę podpisałem
    w siedzibie firmy. Po po miesiącu przeglądam dokumenty i na kopii umowy,
    którą otrzymałem, widnieje tylko mój podpis, z tego co pamiętam,
    pracownik (upoważniony do zawarcia umowy) się nie podpisał. Czy taka
    umowa ma ważność ?
    Chciałbym przestać korzystać z usług X i nie płacić z góry abonamentu.
    Podejrzewam, że w przypadku sprawy o uregulowanie należności, firma
    przedstawi oryginał umowy podpisany, jak wobec tego oryginału ma się
    moja kopia niepodpisana ?

  • 2. Data: 2011-03-09 11:31:15
    Temat: Re: Ważność umowy bez jednego podpisu.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-09 12:11, Renke pisze:
> [...]
    > Podejrzewam, że w przypadku sprawy o uregulowanie należności, firma
    > przedstawi oryginał umowy podpisany, jak wobec tego oryginału ma się

    Jeśli ONI mają umowę z Twoim podpisem, to dowiodą swoich racji.

    --
    Liwiusz