  • 1. Data: 2006-02-27 15:32:55
    Temat: Waznosc umowy
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam problem - rozchodzi sie o waznosc umowy podpisanej bez mojego nr PESEL i
    daty podpisania.
    Posiadam kopie umowy w ktorej niema wyszczegolnionych tych danych - czy taka
    umowa jest wazna ?
    Nacieli mnie troche z ta umowa i jezeli jest jakis paragraf na to, iz na
    umowie musi widniec data podpisania
    bylbym wdzieczny o wskazanie go - dowodzilo by to wtedy niewaznosci
    podpisanej przeze mnie umowy.

    Z gory serdecznie dziekuje
    Piotr Ufel

  • 2. Data: 2006-02-27 15:33:57
    Temat: Re: Waznosc umowy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Taptuś napisał(a):

> [...]
    > daty podpisania.
    > Posiadam kopie umowy w ktorej niema wyszczegolnionych tych danych - czy taka

    Jest ważna.

    > Nacieli mnie troche z ta umowa

    To czemu ją podpsiałeś?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-02-27 15:39:11
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    > To czemu ją podpsiałeś?

    zostalem wprowadzony w blad przez przedstawiciela - nie maiala byc to umowa
    tylko kalkulacja kosztow
    w momencie kiedy sie zorienotwalem (byla skrzetnie poskladana zeby nie bylo
    widac) - a bylo to przy nim jeszcze kazalem mu ja oddac - ale odmowil. nie
    chcialem posuwac sie do rekoczynow, ale moze trzeba bylo

  • 4. Data: 2006-02-27 15:43:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Taptuś napisał(a):
> [...]
    > widac) - a bylo to przy nim jeszcze kazalem mu ja oddac - ale odmowil. nie
    > chcialem posuwac sie do rekoczynow, ale moze trzeba bylo

    Poczytaj lepiej art. 84 i 86 kc.
    I następnym razem pomyśl: kalkulacji kosztów nie trzeba podpisywać.
    Ostatecznie możesz tez twierdzić że nie zawarłeś umowy (po reszta nie
    była objęta twoim oświadczeniem woli). Tylko kto w to w razie czego uwierzy?

  • 5. Data: 2006-02-27 15:44:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    > widac) - a bylo to przy nim jeszcze kazalem mu ja oddac - ale odmowil. nie
    > chcialem posuwac sie do rekoczynow, ale moze trzeba bylo

    A podpisywałeś w lokalu przedsiębiorstwa?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 6. Data: 2006-02-27 15:47:14
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    > A podpisywałeś w lokalu przedsiębiorstwa?

    mieszkanie prywatne - umowa tez na osobe prywatna

  • 7. Data: 2006-02-27 15:55:49
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    > Poczytaj lepiej art. 84 i 86 kc.

    to mi daje duze pole manewru tym bardziej ze informowalem przedstawiciela,
    ze nie chce zawierac umowy
    dzieki ;)