  • 1. Data: 2005-08-31 17:17:56
    Temat: Wasze forum jest o kant tylnej czesci rozbic
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    jak z czarnego zrobic białe- tak jak Eureco z PZU. Ja nie chciałem odebrac ,
    prokurator zabezpieczył auto które było skradzione, sąd wydał auto a ja
    pyłem podejrzany o wyłudzenie a nie zgłosiłem.Takie sądy sa w Polsce.

  • 2. Data: 2005-08-31 17:34:09
    Temat: Re: Wasze forum jest o kant tylnej czesci rozbic
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Alicja napisał(a):
    > jak z czarnego zrobic białe- tak jak Eureco z PZU. Ja nie chciałem odebrac ,
    > prokurator zabezpieczył auto które było skradzione, sąd wydał auto a ja
    > pyłem podejrzany o wyłudzenie a nie zgłosiłem.Takie sądy sa w Polsce.

    Nadal nie rozumiem o co ci chodzi. Komu zabiezpieczył, komu wydał i kto
    czego nie ma.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 3. Data: 2005-08-31 17:36:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Alicja napisał(a):
    > jak z czarnego zrobic białe- tak jak Eureco z PZU. Ja nie chciałem odebrac ,
    > prokurator zabezpieczył auto które było skradzione, sąd wydał auto a ja
    > pyłem podejrzany o wyłudzenie a nie zgłosiłem.Takie sądy sa w Polsce.

    Jak tak chaotycznie prowadzisz korespondencję z urzędami, jak
    pisujesz na grupie dyskusyjnej, to naprawdę się nie dziwię. W Twoich
    sprawach wszystko jest możliwe.

    L.

  • 4. Data: 2005-08-31 17:48:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alicja wrote:
    > jak z czarnego zrobic białe- tak jak Eureco z PZU. Ja nie chciałem odebrac ,
    > prokurator zabezpieczył auto które było skradzione, sąd wydał auto a ja
    > pyłem podejrzany o wyłudzenie a nie zgłosiłem.Takie sądy sa w Polsce.

    Jesteś pijany czy naćpany?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-08-31 17:50:22
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Nikt ci nie kaze tu przebywac. Jak ci sie nie podoba to idz pisac swoje
    wypociny gdzie indziej. Poza tym zdecyduj sie na jakas plec, bo podpisujesz
    sie jako Alicja, a piszesz w rodzaju meskim. No, chyba ze jestes
    hermafrodyta to z gory przepraszam.

  • 6. Data: 2005-08-31 17:51:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Alicja napisał(a):
    > jak z czarnego zrobic białe- tak jak Eureco z PZU. Ja nie chciałem odebrac ,
    > prokurator zabezpieczył auto które było skradzione, sąd wydał auto a ja
    > pyłem podejrzany o wyłudzenie a nie zgłosiłem.Takie sądy sa w Polsce.

    Podobno nauka w szkole jest obowiazkowa ? Dlaczego wiec istnieja ludzie,
    ktorzy nie potrafia napisac o co im chodzi ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-08-31 22:06:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    1) Alicjo, czy kimkolwiek jest osoba tak podpisująca się. Przede
    wszystkim grupa dyskusyjna nie ma obowiązku przeszukiwać całego forum,
    by dowiedzieć się o co Ci chodzi. Ja załóżmy mniej więcej sprawę
    pamiętam. Ale większość czytających Twój post nic z tego nie zrozumie.

    2) Od udzielania porad są adwokaci, a nie grupy dyskusyjne. Tu się
    dyskutuje. Oczywiście często wynikają z tego całkiem racjonalne
    wnioski, ale nie koniecznie muszą. Zwłaszcza w tak zawiłej, jak Twoja
    sprawie. tym bardziej, że niestety nie do końca jasno piszesz. Trzeba
    by było po prostu jechać i poprzeglądać te dokumenty. To może zrobić
    adwokat, ale nie grupa.

    3) Na moją znajomość przedmiotu sporu, to próbujesz wyciągać całkiem
    nieuprawnione wnioski z pewnych faktów prawnych. Z tego, że
    uniewinniono Cię z zarzutu usiłowania wyłudzenia odszkodowania może
    wynikać, że nie usiłowałaś go wyłudzić. Ale równie dobrze w praktyce
    może wynikać, że w ogóle, się o niego nie starałaś. To na tobie Ciąży
    obowiązek udowodnienia pewnych faktów sadowi. Faktów na których
    opierasz swoje powództwo, a nie na sądzie, prokuraturze czy zgoła
    pozwanym.

  • 8. Data: 2005-09-01 05:37:12

    Dnia Wed, 31 Aug 2005 19:34:09 +0200, Otto Falkenstein napisał(a):

    > Nadal nie rozumiem o co ci chodzi. Komu zabiezpieczył, komu wydał i kto
    > czego nie ma.

    no to witaj w klubie.

    --
    pozdrawiam,