    From: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warta mnie olala :(
    Date: Mon, 19 May 2008 21:53:20 +0200

    Pytanie dodatkowe : Czy plot jest Budowla ?

    "Art. 434. k.c.
    Za szkodę wyrządzoną przez zawalenie się budowli lub oderwanie się jej
    części odpowiedzialny jest samoistny posiadacz budowli, chyba że zawalenie
    się budowli lub
    oderwanie się jej części nie wynikło ani z braku utrzymania budowli w
    należytym
    stanie,ani z wady w budowie."

    Fantom