  • 1. Data: 2006-10-28 10:07:28
    Temat: Warsztat zniszczyl powierzony sprzet
    Od: "Ola" <n...@i...pl>

    Dalam do naprawy ladowarke do kamery ktora kosztuje nowa okolo 400
    zl.Niestety nie potrafili jej chyba naprawic ngdyz zwlekali z naprawa co
    chwile przekladajac termin odbioru.Tera wyjechalm zagranice i znajomy mial
    odebrac nienaprawiona.Jak sie okazalo ladowarka jest rozebrana i brakuje
    czesc. Prawdopodobnie lezala tak rozebrana na warsztacie i z czasem
    poglubily im sie czesci. Oni twierdza teraz ze taka zostala przyniesiona!!!
    Co powinnam w takiej sytuacji zrobic czy wogole nie odbierac i zadac
    kompletnej ladowarki gdyz a gdybym odebrala bylo by juz po wszystkim ? Co
    gdy sie bedzie wypieral czy mam szanse mu udowodnic ze byla kompletna a nie
    bez scianki ? Czy powinnam oddac sprawe do sadu? Jak slyszalam od innych
    ludzi na tym warsztacie inni mieli podobnie ze przekladano termin naprawy
    zeby wkoncu oddac nienaprawiony sprzet.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-28 12:09:51
    Temat: Re: Warsztat zniszczyl powierzony sprzet
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.10.2006 Ola <n...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > gdy sie bedzie wypieral czy mam szanse mu udowodnic ze byla kompletna a nie

    To oni będą musieli wykazać, że dostarczyłaś niekompletną.

    > bez scianki ? Czy powinnam oddac sprawe do sadu? Jak slyszalam od innych
    > ludzi na tym warsztacie inni mieli podobnie ze przekladano termin naprawy
    > zeby wkoncu oddac nienaprawiony sprzet.

    Zacznij od Federacji Konsumentów. Namiary znajdziesz googlem.

    --
    Marcin