  • 41. Data: 2019-08-22 19:50:54
    Temat: Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5d5c85e4$0$499$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 21.08.2019 o 00:55, ąćęłńóśźż pisze:

    >Dasz jakiś link, bo mnie to zaintrygowało. Czyli wiedzieli dokładnie,
    >pod którym krzakiem się chowa i kombinowali kogo wysłać?

    Wlasnie chyba nie wiedzieli - a jak rozumiem teren lezy na granicy
    trzech obszarow i mogl byc problem do ktorrego komisariatu nalezy :-)

    >I skąd ona to wiedziała?

    No, akurat w telefonach czesto sa GPS, ale poslugiwac sie tym, to
    troche zachodu wymaga.

    Poza tym mogla podawac bardziej opisowo gdzie jest ... co utrudnialo
    dyspozytorce ustalenie wlasciwego komisariatu :-P

    Tylko po prawdzie - tak dlugo mordowali, ze patrol by zdazyl
    przyjechac gdyby go od razu wyslano ?
    Dojazd samochodem tez pare minut zajmuje ... i to w sprzyjajacych
    warunkach ...

    J.

  • 42. Data: 2019-08-22 20:49:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 19:50, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Poza tym mogla podawac bardziej opisowo gdzie jest ... co utrudnialo
    > dyspozytorce ustalenie wlasciwego komisariatu :-P

    To jest tak absurdalne, że mam nadzieję, że to anegdota. Z drugiej
    jednak strony...

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2019-08-22 22:04:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Wlasnie chyba nie wiedzieli - a jak rozumiem teren lezy na granicy
    > trzech obszarow i mogl byc problem do ktorrego komisariatu nalezy :-)

    Nie mając linku, to mogę gdybać, że raczej nie wiedzieli, gdzie tych
    policjantów wysłać, a nie których.

    > No, akurat w telefonach czesto sa GPS, ale poslugiwac sie tym, to troche
    > zachodu wymaga.

    Skąd wiedziała, że nie wiedzą, których policjantów wysłać pytam.
    Dyspozytorka jej powiedziała, że nie wyśle, bo nie wie kogo? Jeśli tak,
    to po prostu "czynnik ludzki" nie pyknął i tyle.

    > Poza tym mogla podawac bardziej opisowo gdzie jest ... co utrudnialo
    > dyspozytorce ustalenie wlasciwego komisariatu :-P

    To się wysyła najbliższy. Problem jest, jak nie ma żadnego wolnego.

    > Tylko po prawdzie - tak dlugo mordowali, ze patrol by zdazyl przyjechac
    > gdyby go od razu wyslano ?
    > Dojazd samochodem tez pare minut zajmuje ... i to w sprzyjajacych
    > warunkach  ...

    JAk wiesz, gdzie jechać. Patrzyłem na Google. To spory obszar. Ale
    przynajmniej by przepłoszyli.

  • 44. Data: 2019-08-23 10:44:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może by zdążył, choćby do udzielenia pomocy.
    Lub światła i syreny już z daleka by wystraszyły napastników.
    Ale żeby wystraszyły z trzech stron to policja pewnie tyle paliwa ani radiowozów nie
    ma, poza tymi co pod kebabami.

    -----