  • 1. Data: 2019-08-18 22:05:39
    Temat: Francja: Mężczyzna zastrzelił kelnera, bo zbyt długo czekał na posiłek
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>

    Francja: Mężczyzna zastrzelił kelnera, bo zbyt długo czekał na posiłek

    ,,Klient zastrzelił w piątek kelnera w podparyskiej restauracji. Powodem
    miało być zbyt długie oczekiwanie na zamówiony posiłek" - podaje ,,Le
    Parisien".

    https://fakty.interia.pl/swiat/news-francja-mezczyzn
    a-zastrzelil-kelnera-bo-zbyt-dlugo-czekal-na,nId,315
    5442#utm_source=paste

  • 2. Data: 2019-08-18 23:03:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.08.2019 o 22:05, Krzysztof 'kw1618' Warszawa pisze:
> [...]
    >
    > ,,Klient zastrzelił w piątek kelnera w podparyskiej restauracji. Powodem
    > miało być zbyt długie oczekiwanie na zamówiony posiłek" - podaje ,,Le

    ano we Francji kelnerzy rządzą, co innego w UK, tam z nimi się nie liczą:)

    --
    I love love

  • 3. Data: 2019-08-18 23:28:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kolor posiłku podali?

    -----

  • 4. Data: 2019-08-19 09:02:08
    Od: p...@g...com

    pewnie nordycy :-) Thor wpadl z kolegami :-)

    Niektórzy mieszkańcy Noisy-le-Grand mieli się skarżyć na pogorszenie się okolicy w
    związku ze wzrostem na ulicach ilości ludzi pod wpływem alkoholu i narkotyków

  • 5. Data: 2019-08-19 13:31:33
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa w

    > Francja: Mężczyzna zastrzelił kelnera, bo zbyt długo czekał na posiłek

    Gdyby tak każdy Polak mógł bezkarnie zastrzelić jednego urzędnika, to reszta
    by zaczęła pracować jak ludzie [1]

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2019-08-19 21:55:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przypomina mi się film szkoleniowy dla kelnerów "Chłopcy z ferajny".

  • 7. Data: 2019-08-19 22:01:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.08.2019 o 21:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przypomina mi się film szkoleniowy dla kelnerów "Chłopcy z ferajny".

    niezły jest jeszcze Cotton Club:)

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-08-19 22:05:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.08.2019 o 22:01, u2 pisze:

    > niezły jest jeszcze Cotton Club:)

    oglądałem go w 1984:)

    --
    I love love

  • 9. Data: 2019-08-19 22:05:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.08.2019 o 22:05, u2 pisze:

    > oglądałem go w 1984:)

    w kinie w Augustowie:)

    --
    I love love

  • 10. Data: 2019-08-19 22:08:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.08.2019 o 23:03, u2 pisze:

    > ano we Francji kelnerzy rządzą, co innego w UK, tam z nimi się nie liczą:)

    więc może to był Brytyjczyk, który pomiata kelnerami ?:)

    --
    I love love