  • 1. Data: 2005-03-19 16:38:23
    Temat: Warszawa Sąd Pracy pytanie
    Od: m...@a...pl

    Ile czasu srednio upływa od złożenia pozwu do pierwszej rozprawy?
    Warszawa Sąd Pracy ul.Solidarnosci
    wiem ze pytanie jest głupkowate , ale moze ktos z grópowiczów sądził sie tam
    ostatnio albo posiada jakies info?

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2005-03-19 18:29:22
    Temat: Re: Warszawa Sąd Pracy pytanie
    Od: "Piotr" <p...@w...com>

    > wiem ze pytanie jest głupkowate , ale moze ktos z grópowiczów sądził sie
    tam
    > ostatnio albo posiada jakies info?

    Nie jest to bynajmniej głupkowate pytanie .
    Moja sprawa złożona w grudniu 2001 roku.
    Do tej pory 3 rozprawy, w międzyczasie skarga na przewlekłość i 500 zł
    odszkodowania.
    Sędzia młoda ci..a do granic nieuprzejma wręcz arogancka. Czułem się jak bym
    był sądzony za rozbój.
    Jak widać Sąd Pracy w Warszawie to kawał porządnej męskiej (a może
    benedyktyńskiej???) przygody.
    Moc niech bedzie z Tobą,
    PS

  • 3. Data: 2005-03-19 20:17:07
    Od: m...@a...pl

    > tam
    >
    > Nie jest to bynajmniej głupkowate pytanie .

    nazwalem je tak bo wydzialow jest zapewne kilka i maja roznych sedziów

    > Moja sprawa złożona w grudniu 2001 roku.

    kiedy Sąd odezwał sie do ciebie po raz pierwszy (korespondencja)?
    i kiedy była pierwsza rozprawa (jaki czas od złożenia pozwu)?

    > Do tej pory 3 rozprawy, w międzyczasie skarga na przewlekłość i 500 zł
    > odszkodowania.

    rozumiem ze 500 z odsetkami za ten czas i ze nalezalo ci sie wiecej , apropo
    czy sprawy z zakresu prawa pracy sa tez 2 instancyjne? czy nadrzednym jest sad
    apelacyjny?

    > Sędzia młoda ci..a do granic nieuprzejma wręcz arogancka. Czułem się jak bym
    > był sądzony za rozbój.
    > Jak widać Sąd Pracy w Warszawie to kawał porządnej męskiej (a może
    > benedyktyńskiej???) przygody.

    z tymi młodymi dupami tak bywa , oczywiscie zawsze maja pretensje ze człowiek
    działa bez adwokata

    > Moc niech bedzie z Tobą,
    > PS

    dzieki , zwłaszcza ze raz miałem przyjemnosc sie tam sadzc , niegniewaj sie ze
    zadaje tyle pytan ale moja sprawa jest ewidentna i chcialbym zeby ja szybko
    skonczono.

  • 4. Data: 2005-03-19 21:01:57
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Warszawa Sąd Pracy ul.Solidarnosci
    > wiem ze pytanie jest głupkowate , ale moze ktos z grópowiczów sądził sie

    VIII Wydział Pracy

    Złożono w czerwcu 2004, rozprawa w styczniu 2005.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl