    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Walka ze spółdzielnią o nowe okno.
    Date: 13 Oct 2002 17:56:45 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pw141.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Hej
    Mam taki problem - otóż przy weekendowym myciu okna okazało się że jest ono
    tak wypatrzone iż nie daje się zamknąć. Problem był już zgłaszany do
    spółdzielni ponieważ pomimo zamykania okna ciekła w czasie deszczu woda
    (kontrola,jak pojawiła się u nas w domu stwierdziła że problem rozumie ale
    na razie na wymianę okna nie ma pieniędzy.). Teraz okno nie zamyka się
    wogóle - w związku z tym pytanie - jak rozmawiać ze spółdzielnią, jakich
    argumentów używać jeżeli pójdą w zaparte.
    Kto powinien pokryć ewentualne koszty zniszczeć - np. zacznie padać deszcz
    i zaleje mi całą podłogę w mieszkaniu???
    I wreszcie czy możliwy jest wariant że zamiast płacić czynsz przez np. dwa
    miesiące założę okno na własny koszt i prześlę rachunki spółdzielni zamiast
    czynszu. Proszę pomóźcie ponieważ nie mam już na nich siły, zima za pasem a
    ja zamiast mieszkania będę ogrzewał atmosferę za oknem :(((
    Dzięki za wszelkie sugestie.

    P.S. Zastanawiam się nad napisaniem pisemka (zresztą jedno już było złożone
    jakiś rok temu), nie wiem jednak czy jeszcz ich prosić, czy też zagrozić
    obciążeniem kosztami ewentualnego usuwania szkód??? Jak sądzicie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...