  • Data: 2002-10-14 21:32:40
    Temat: Re: Re: Walka ze spółdzielnią o nowe okno.
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zamurowanie odpada - jako samowolę kilka instytucji
    > (właściciel - czyli spółdzielnia, architekt miejski...)
    > może ci kazać usunąc natychmiast na własny koszt.
    > Jak już - to lepiej wstawić styropian ;(
    > (a jak to jest z oknami nie pamiętam !)

    To był oczywiście żart z tym murowaniem :))))
    A poważnie to zgodnie z uwagami kilka postów wyżej/niżej zabieram siędo
    czytania statusu, regulaminu i co tam jeszcze znajdę. Dzieki za pomoc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski