  • 1. Data: 2004-01-21 12:16:47
    Temat: Walka ze spóldzielnią mieszkaniową - cd.
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Kupiłem mieszkanie w spółdzielni mieszaknowej - własnościowe. Blok z 1982 r,
    okna w stanie tragicznym. Komisja zakwalifikowała je do wymiany na ... 2012
    rok! Wymieniłem sam - spóldzielnia powinna mi zwrócić 50% kosztów, ale oni
    twierdzą że dopiero w 2012 roku. 12 XI 2003 napisałem do nich pismo o
    zwrot - bez odpowiedzi!
    Wczoraj złożyłem drugie - o odliczenie tej kwoty w czynszu. Kwota dla mnie
    niemała - prawie 2000 zł.
    Czy są jakieś realne szanse odzyskania tej kasy wcześniej niż w 2012 roku?

    Z góry dzięki za pomoc

    Krzychu

  • 2. Data: 2004-01-21 13:56:41
    Temat: Re: Walka ze spóldzielnią mieszkaniową - cd.
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Szczerze wątpię. Możesz tylko starać się o obniżenie należności z tytułu
    funduszu remontowego np. o 50% przez jakiś okres, który pokryje tobie poniesione
    wydatki (też np. 50%) ale jak się nie zgodzą to szansa marna.
    Pozostaje rada nadzorcza i dalej już sąd.

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,

  • 3. Data: 2004-01-21 14:27:26
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > niemała - prawie 2000 zł.
    > Czy są jakieś realne szanse odzyskania tej kasy wcześniej niż w 2012 roku?

    Na jakiej podstawie mają Ci zwrócić te 50% kosztów? Czy tak jest w
    regulaminie spółdzielni?
    Boa.