  • 1. Data: 2004-01-21 12:17:37
    Temat: Prawo do mieszkania spóldzielczego po smierci głownego lokatora
    Od: "doda" <d...@o...pl>

    Mam pytanie jakie ma prawo osoba zameldowana w danym mieszkaniu po smierci
    głownego lokatora. Przedstawiam sytuację.
    Głowny lokator zmarl. Wczesniej uzyskal rozwód z zoną.W trakcie były sprawy
    związane z podziałem majątku. Była zona jest zameldowana w tym mieszkaniu i
    obecnie tam mieszka ale głownym lokatorem był zmarły były mąż. Jakie ma prawa
    do tego mieszkania była żona oprócz dozywotniego mieszkania tam.W jaki sposób
    załatwiac sprawy związane z czlonkowstwem w spóldzielni. Czy ma prawo
    zameldowac tam jeszcze inna osobę (syna) która została przez jej byłego męża
    wymeldowana w okresie nieprzebywania w danym lokalu z uwagi na toczące się tam
    sprawy rozwodowe Jaki ma związek z tymi sprawami sprawa spadkowa- jak sa one
    uzaleznione Czy trzeba czekac na sprawę spadkową aby uregulowac sprawy
    meldunkowe?