  • 31. Data: 2006-11-26 20:34:22
    Temat: Re: Walka ze spoldzielnia - jakimi metodami - dlugie
    Od: "Wiech" <w...@s...com.pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości
    news:ekcmj5$8oe$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Proste - od kiedy za coś co niedziała płacisz? Jak nie chcą naprawić w
    > ramach ich obowiązków to otrzymują karę, którą Ty wymierzasz! Tak proste,
    > że aż skuteczne!

    "kara, którą Ty wymierzasz" - może nie byłoby to czasami głupie, ale ja
    jednak wolę, aby kary były wymierzane przez sądy, a nie przez każdego, kto
    uzna się za pokrzywdzonego.

    Jeśli jednak to jest ta podstawa prawna o którą prosiłem, to dla mnie
    to już EOT

  • 32. Data: 2006-11-26 21:13:02
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Laris" <markx@op_wyw_a_l.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Prosze o jakies konkrety. Mam tam po prostu zadzwonic?

    Tak, najlepiej do właściwego oddziału:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&new
    s_cat_id=210&news_id=10&layout=1&page=text

    Piotr

  • 33. Data: 2006-11-26 21:16:30
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Jeśli jednak to jest ta podstawa prawna o którą prosiłem, to dla mnie
    > to już EOT

    Podstawą prawną jest to, że usługodawca jakim jest w tym wypadku
    spółdzielnia udostępnia i konserwuje antenę za co płacisz X zł. Jeśli usługa
    ta nie działa to za nią nie płacisz, jeśli natomiast spółdzielnia nie
    wywiązuje się ze swojego obowiązku usunięcia usterki to jesteś uprawniony do
    obniżenia opłaty czynszowej z której idzie pensja dla prezesa m.in.

    +inż.leva+