  • Data: 2007-04-20 12:06:42
    Temat: Walka z operatorem !
    Od: "Plusek$" <plusek!spamek!@tenbit.!spamek!.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na stronie mBanku w dziale mSZOP - Doładuj GSM jest zachęcająca informacja:

    Doładuj swoje konto przez Internet kwotą 50 zł lub więcej, a otrzymasz 100
    minut wymienialnych na 400 SMS-ów! Z oferty można korzystać do 30 kwietnia
    br.
    Bonus zostanie przyznany automatycznie w ciągu 72 godzin i może być
    wykorzystany na rozmowy i SMSy w sieci Era i Heyah. Nie wpływa na czas
    ważności konta. Z promocji można skorzystać tylko jeden raz. -

    Z tej opcji skorzystałem w tym tygodniu i naładowałem mojej żonie na komórkę
    i nie dodawało mi 100 jednostek minutowych, bo doładowując kartę nie spełnia
    się warunku - żona ma komórkę w systemie Era Mix z taryfą Era Fun. A na
    stronie mSZOP nie ma ograniczeń i nie przedstawiono regulaminu TAK TAK.
    Uważajcie na taką pułapkę. Moje walki z operatorem spełzły na niczym, Nie bo
    tak jest w regulaminie i koniec !

    Dlatego pisałem do mBanku o dodatkowa adnotację, że nie dotyczy to doładowań
    w systemie Era Mix z taryfą Era Fun, żeby inny nie nabrali się.

    Czy da się coś z tym fantem zrobić ? Bo skoro mi obiecali doładowac na
    stronie mBanku i żadnych ograniczeń nie było to ...

    Mech