  • 1. Data: 2004-02-17 17:07:35
    Temat: Walka z deweloperem
    Od: Tukan <t...@o...pl>

    Kto wie,jak wyrwać dokumentacje budynku od dewelopera?
    pzdr

  • 2. Data: 2004-02-17 17:14:25
    Temat: Re: Walka z deweloperem
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Tukan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kto wie,jak wyrwać dokumentacje budynku od dewelopera?

    Robert wie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zwycięzcy nikt nie będzie się pytał czy mówił prawdę.

  • 3. Data: 2004-02-17 17:24:06
    Od: Tukan <t...@o...pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2004 18:14:25 +0100, Andrzej_K. <n...@n...spam.pl>
    napisa

    > Robert wie.

    Kto wie coś o Robertcie?

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 4. Data: 2004-02-17 19:53:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tukan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kto wie,jak wyrwać dokumentacje budynku od dewelopera?

    A musisz to mieć koniecznie od niego? Zajrzyj do architektury, może
    pomogą, bo też mają kopię, choć teoretycznie nie powinni. A jak nie da
    się, to spróbuj ustalić twórcę projektu (powinien być na tablicy
    informacyjnej budowy) i jego poprosić - ten już ma prawo Ci pokazać, bo to
    jego dzieło. Ostatecznie za klasyczną flaszkę dostaniesz od kierownika
    budowy, ale może być wapnem poplamiona.

  • 5. Data: 2004-02-17 20:24:05
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tukan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kto wie,jak wyrwać dokumentacje budynku od dewelopera?

    podstepem ;))
    a tak powaznie to z takim bym sie nie zadawal

    pozdro

  • 6. Data: 2004-02-20 10:21:18
    Od: Tukan <t...@o...pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2004 21:24:05 +0100, xmarcel
    <x...@b...gazeta.pl> napisał:

    > Użytkownik "Tukan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > podstepem ;))
    > a tak powaznie to z takim bym sie nie zadawal
    Więc nie zadawaj się z z firmą Invest Komfort.

  • 7. Data: 2004-02-20 18:51:19
    Od: "Monika" <n...@w...pl>

    Dokumentacji budynku - jako kopii nie udostępnia się klientom - jednak
    zawsze (przynajmniej w normalnych firmach) można poprosić o wgląd :-)
    wszystko zależy od dobrej woli firmy

    Monika

  • 8. Data: 2004-02-21 18:10:25
    Od: Tukan <t...@o...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2004 19:51:19 +0100, Monika <n...@w...pl> napisał:

    > Dokumentacji budynku - jako kopii nie udostępnia się klientom - jednak
    > zawsze (przynajmniej w normalnych firmach) można poprosić o wgląd :-)
    > wszystko zależy od dobrej woli firmy

    > Monika

    Działam jako Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej,więc zgodnie z ustawą o
    wlasności lokali deweloper MUSI oddać wspólnocie dokumentacje,ale nie chce
    i już.