eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAdwokat podatkowy na obronce Rafala Pietrzaka skazanego w Teksasie w procesie poszlakowym na 30 lat wiezienia › Walka o kontrole organizacji polonijnych ( bylo Re: Adwokat podatkowy na obronce Rafala Pietrzaka skazanego w Teksasie w procesie poszlakowym na 30 lat wiez)
  • Data: 2002-01-26 03:26:19
    Temat: Walka o kontrole organizacji polonijnych ( bylo Re: Adwokat podatkowy na obronce Rafala Pietrzaka skazanego w Teksasie w procesie poszlakowym na 30 lat wiez)
    Od: "Nuuz Servis" <j...@n...servis> szukaj wiadomości tego autora

    Panie Tester,

    Ja również jestem przeciwny wtrącaniu się władz III RP w wewnętrzne sprawy
    KPA, KPK czy innych organizacji polonijnych. Niemniej, w sytuacjach takich
    jak w przypadku Rafała Pietrzaka czy zakuwaniu w kajdany niewidomych Polek
    na lotnisku JFK, współpraca suwerennej Polonii i władz polskich byłaby w
    moich oczach mile widziana. No ale cóż, pomarzyć dobra rzecz...

    jtm
    --
    http://www.varspol.com/
    http://www.dziennik.com/www/dziennik/inne/dotyk/1.ht