  • 1. Data: 2012-09-17 19:27:53
    Temat: Wadium a nieprzystąpienie do przetargu
    Od: asuszek <a...@g...com>

    Witam

    Mam pytanie odnośnie wadium - zostało ono wpłacone na konto organizatora przetargu
    (roboty budowlane) ale nie złożono oferty czyli nie przystapiono do przetargu czy
    można odzyskać wpłącone wadium czy też ono "przepada". Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2012-09-18 18:23:18
    Temat: Re: Wadium a nieprzystąpienie do przetargu
    Od: AdamS <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 10:27:53 -0700 (PDT), asuszek napisał(a):

> [...]
    można odzyskać wpłącone wadium czy też ono "przepada". Z góry dziękuję za odpowiedź.

    art.46 ust.1 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010 nr 113 poz. 759)
    --
    Pozdrawiam AdamS