  • 1. Data: 2002-03-27 12:32:26
    Temat: Wada instalacji wodnej w mieszkaniu
    Od: "Jacek W." <j...@b...pl>

    Witam
    W nowym mieszkaniu (spoldzielnia mieszkaniowa) odebranym prawie rok temu
    przy urzadzaniu kuchni okazalo sie, w kuchennej instalacji wodnej jest
    niskie cisnienie. (w lazience jest OK) Nie jest to problem, ktory moglby
    powstac na skutek uszkodzenia instalacji przy urzadzniu kuchni bo
    okazalo sie, ze zator jest gdzies w instalacji w czesci pod posadzka (w
    tym samym miejscu w rurze z ciepla i zimna woda - tak jakby rurki przy
    ukladaniu zostaly przygniecione lub zalamane).
    W chwili odbioru mieszkania koncowki wszystkich rur wodnych byly
    zaslepione i nikt nie sprawdzal czy leci z nich woda - wydalo sie to
    oczywiste.
    Czy mam prawo do wyegzekwowania naprawy tej wady lub (lepsze
    rozwiazanie) otrzymania pieniedzy i wykonaniu naprawy we wlasnym
    zakresie. Za kilka dni spodziewam sie komisji, ktorej sprawa ma byc
    przekazana. Jakich argumentow mam uzyc, zeby uzyskac satysfakcjonujace
    mnie rozwiazanie i na co sie przygotowac ze strony komisji
    (przedstawiciele spoldzielni i wykonawcy), ktora oczywiscie nie bedzie
    sklonna niczego naprawiac?
    Pozdrawiam i licze na odpowiedz.
    Jacek Wójcik