  • 1. Data: 2002-03-27 10:08:24
    Temat: Odpowiedzialnosc za nadeslane tresci umieszczone w serwisie internetowym
    Od: "Jacek Murawski" <j...@r...medianet.pl>

    Witam,

    To moj pierwszy raz na tej liscie i troche jestem zmieszany. Posiadam
    serwis internetowy o tematyce lokalnej. Zanjduje sie w nim dzial HydePark,
    w ktorym uzytkownik moze napisac dowolny tekst i bez zadnej cenzury
    automatycznie
    jest on wyswietlany na stronie. Przez ponad rok na lamach HydeParku czasami
    "szargano" lokalne
    wladze poruszajac ich zycie publiczne i prywatne.
    Teraz zblizaja sie wybory lokalne i skontaktowal sie ze mna jeden z notabli,
    z nastepujaca
    grozba/prosba (oczywiscie bedzie kandydowal na nastepna kadencje):

    Mam pomoc mu w znalezieniu osoby, ktora napisala dany tekst by mogl ja
    oskarzyc lub moze
    zrobic cos innego. Oczywiscie ja takich informacji nie posiadam i nie
    przekaze i TU grozi
    oddaniem sprawy do prokuratury.
    Czyli wyjasnienia bede musial skladac ja, potem beda czepiac sie mojego
    provider'a i moze
    jeszcze kogos.

    1. Czy ktos spotkal sie z takim problemem?
    Nie chcialbym cenzurowac zamieszczanych tekstow,
    ani usuwac istniejacych. To jedyne wolne medium w naszym miescie.

    2. Czy ewentualnie mnie cos grozi ?
    - jestem wlascicielem domeny/serwisu
    - napisalem oprogramowanie do obslugi HydeParku
    - NIE napisalem zadnych tekstow

    Pozdrawiam,
    Jacek Murawski
    http://www.kozienice.net