  • 1. Data: 2007-02-26 10:19:15
    Temat: WZiZT a legalizacja samowoli budowlanej
    Od: n...@g...pl

    witajcie
    Czy ktoś z Was orientuje się w którym miejscu przepisów wyraźnie jest
    mowa o tym ze odpowiedni organ w tym przypadku wydział architektury
    może ODMÓWIĆ wydania war. zabudowy potrzebnych do legalizacji samowoli
    budowlanej? Przeszukałem ustawe o zagospodarowaniu przestrzennym i nic
    nie znalazlem
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-26 12:59:34
    Temat: Re: WZiZT a legalizacja samowoli budowlanej
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    n...@g...pl wrote:
> [...]
    > mowa o tym ze odpowiedni organ w tym przypadku wydział architektury
    > może ODMÓWIĆ wydania war. zabudowy potrzebnych do legalizacji samowoli
    WZiZT ze swej natury niczego nie legalizują jak sądzę. Jak dowiedziałem
    się kiedyś w sądzie są one oderwane od aktualnego stanu na gruncie.
    Fonon

  • 3. Data: 2007-03-05 09:13:45
    Od: n...@g...pl

    Czyli jak dobrze rozumiem WZiZT informują tylko o tym czy na danym
    terenie można np budowac domy jednorodzinne czy np kurniki?
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-03-12 12:26:45
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    n...@g...pl wrote:
    > Czyli jak dobrze rozumiem WZiZT informują tylko o tym czy na danym
    > terenie można np budowac domy jednorodzinne czy np kurniki?
    Tak, ale jest to informacja bardziej dokładna - jakie domy, jakie kurniki.
    Piotr