    From: "shiro" <s...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: WWW
    Date: Fri, 9 Aug 2002 02:06:19 +0200

    Witam.
    Spotkala mnie nastepujaca przykra sytuacja. Jakis czas temu staralem sie o
    prace w firmie webmasterskiej. Warunkiem przyjecia bylo wykonanie przezemnie
    jednego ze zlecen dla firmy za darmo, aby zobaczyc co potrafie. Nad strona
    pracowalem okolo tygodnia po kilka godzin dziennie, gdy oddalem gotowa
    strone wlascicielowi firmy sie ona nie spodobala, miedzy innymi dlatego ze
    byla za duza, za malo animacji itp podobne problemy. Zaoferowal mi prace z
    wynagrodzeniem 50zl za strone, odmowilem i zaznaczylem profilaktycznie ze
    nie chce aby zadne elementy z mojej strony zostaly wykorzystane w przyszlych
    projektach. Po pewnym czasie z ciekawosci wchodze na strone firmy, ktorej
    zlecenie wykonywalem w ramach testu i widze ze jest to tylko lekko
    pomniejszona moja strona, wszsytki elementy i szata graficzna sa wykonane
    przezemnie. Chcialbym sie dowiedziec co moge zrobic aby wywalczyc zdjecie
    tej strony z serwera, i czy jest jakas szansa na wywalczenie jakiegos
    odszkodowania. Stworzenie tej strony kosztowalo mnie naprawde wiele wysilku
    i wyrzeczen.
    Dziekuje za pomoc.