    From: Micha-ł <m...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: WKU - przerwałem studia i czychają na mnie :(
    Date: Wed, 19 Apr 2006 21:38:57 +0200

    Moja sytuacja w skrócie wygląda tak:
    Mam 27 lat i kategorię A. Przerwałem studia w zeszłym roku z
    przyczyn osobistych. Miałem zamiar kontynuować je w przyszłym
    roku (od września). Jednak w międzyczasie (w tym miesiącu)
    otrzymałem pisemko z WKU (list zwykły! kilu wcześniejszych
    poleconych nie odebrałem) iż mam zgłosić się celem uregulowania
    mojego stosunku do zasadniczej służby wojskowej - w przeciwnym
    razie sprawa zostanie skierowana na drogę sądową... Obecnie nie
    studiuję (a to że mam zamiar po wakacjach zapewne nie ma
    znaczenia) i zastanawiam się jakie mam wyjścia z tej sytuacji?
    Zapisać się szybko do jakiejś prywatnej szkoły (czy mogą to
    zignorować i mnie powołać do wojska?)? Napisać podanie z prośbą o
    przeniesienie do rezerwy? A może podanie o służbę zastępczą?
    Nieco nadziei (złudnej?) budzi we mnie to iż w pisemku nie
    zostałem powołany do odbycia służby wojskowej, a jedynie wezwany
    celem uregulowania stosuku do niej...
    Będę wdzięczny za wszelkie rady.

    --
    Pozdrawiam,