  • 11. Data: 2003-04-03 13:39:03
    Temat: Re: WEKSEL !!! Ratunku !!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Apr 2003, Tomasz Czmochowski wrote:

    >+ Użytkownik "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> [...]
    [...]
    >+ > Oczywiscie, szczera prawda. Ale znowu pytal sie gosc, czy weksel ulega
    >+ > przedawnieniu. Samo roszczenie z weksla nie po 10 latach tylko wczesniej,
    >+ > prawda?
    [...]
    >+ Prawda, prawda, ale wydaje mi się że celem tej grupy nie jest nauka prawa
    >+ a pomoc innym w rozwiązywaniu problemów praktycznych.

    IMHO słusznie - ale jestem przeciwko suchej odpowiedzi "że *pewnie*
    już jest problem" - bo skutkuje to powstawaniem mitów (w tym
    przypadku - "że weksel się nie przedawnia/przedawnia po 10 latach")
    które same w sobie mogą komuś zaszkodzić :[
    Mniemam że wasza dyskusja wyciągnęła na wierzch obie potrzebne
    informacje :) (tj. że się przedawnia ale pożytku z tego *pewnie*
    nie ma), oby tak zawsze...

    pzdr dla wszystkich ! - Gotfryd