eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sprawie cyfry plus › Re: W sprawie cyfry plus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostra
    da.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sprawie cyfry plus
    Date: Sun, 21 Sep 2008 13:48:40 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <gb5cpa$hlu$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gb326p$di6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gb3l5f$7r6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gb3v0s$meh$1@cougar.axelspringer.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: aaip42.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1221998186 18110 83.4.223.42 (21 Sep 2008 11:56:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Sep 2008 11:56:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:554561
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:1rgy2nhtgdcw2.neglcgtqkcgb.dlg@40tude.net...

    > Pewnie o to, że półgodzinne oczekiwanie na połączenie z konsultantem, gdy
    > dzwonimy np. na 08010xxxxx, kosztuje jakieś 10 złotych.

    A godzinne 20zl, a 2 godzinne.... Jest tylko jedno "ale" - 1. jesli nie ma
    szansy na szybkie polaczenie dostajesz komunikat abys zadzwonil pozniej bo
    konsultanci sa zajeci i polaczenie jest przerywane. 2. Jesli nie ma duzej
    kolejki dostajesz info "w tej chwili konsultanci sa zajeci. Twoja rozmowa
    jest 6 w kolejce. Spodziewany czas oczekiwania 4minuty" [wiem bo wczoraj to
    przecwiczylam:) Nie ma mozliwosci wiec aby realnie ktos oczekiwal dluzej niz
    10min. Pomijam juz ze 95% spraw zalatwisz w internetowym centrum abonenta
    lub wysylajac zapytanie ze strony internetowej.

    HaNkA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1