  • 1. Data: 2002-11-07 15:34:01
    Temat: W knurowie Cenzura przedwyborcza zarzadzona przez prezydenta miasta.
    Od: "milano" <k...@o...pl>

    Moze zainetersuje kogos ten temat??
    http://www.knurow.com.pl/portal/index.php

    co wy na to?? :-)
    Toz to zamach na wolnsc wypowiedzi i prawa czlowieka :-)
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-11-07 17:26:47
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba na tej grupie, czyli "milano" <k...@o...pl> napisała nam oto
    tak:

    > Moze zainetersuje kogos ten temat??
    > http://www.knurow.com.pl/portal/index.php
    > co wy na to?? :-)
    > Toz to zamach na wolnsc wypowiedzi i prawa czlowieka :-)

    Zamach może nie, ale ktoś ich musiał dobrze postraszyć.
    Wychodzi na to, że pracują pod opieką formacji obecnego
    prezydenta, inaczej by tak nie zrobili.
    Myślę, że również czytałeś posty na tym forum i również
    jesteś zdziwiony wyjaśnieniem.
    Wychodzi na to, że nie czytają np.pręgierza :-)
    Jeśli byłby on pod ich "opieką", to po 2 dniach istnienia
    zostałby wyłączony.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2002-11-08 07:20:53
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zamach może nie, ale ktoś ich musiał dobrze postraszyć.
    > Wychodzi na to, że pracują pod opieką formacji obecnego

    A właśnie ze nie, wręcz przeciwnie są apolityczni.
    tylko obecny pan prezydent ma ciągoty stalinowskie.
    O swoich wyborcach wypowiadał się ze to młoty, ciemnota, oszołomy, ze pan
    radny z tytułem to "znowu będzie pierdoli" gdy zabierał glos na zebraniu.
    Znam sprawę bardzo powierzchownie, ale trochę się nasłuchałem od ludzi, i
    naczytałem na ten temat, aha na własne oczy widziałem poniszczone celowo
    tablice reklamowe, ponieważ były na dużej wysokości zrobione z materiału z
    którego robi się plandeki na samochody, niemożliwe by ulęgły uszkodzeniu
    przez wiatr.
    Wyraźnie widać ślady ciecia nożem a potem ktoś się uwiesił i rwał.
    Chuligani?
    hm może
    ale czy powoływanie się na prawo prasowe by straszyć właścicieli serwisu i
    zamknąć forum to już bardziej namacalny dowód, a może ktoś z panów prawników
    poczuje chce zrobienia czegoś z obowiązku Obywatelskiego?

    > Myślę, że również czytałeś posty na tym forum i również
    > jesteś zdziwiony wyjaśnieniem.
    > Wychodzi na to, że nie czytają np.pręgierza :-)

    co to jest? i gdzie to szukć?

    > Jeśli byłby on pod ich "opieką", to po 2 dniach istnienia
    > zostałby wyłączony.
    sorki nie rozumie?

    pozdrawiam
    Krzysztof
    naszczęcie mieszkaniec Krakowa
    ceniacy sibie porządek świata i czystość netykiety. równiez politycznej

  • 4. Data: 2002-11-08 16:33:29
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba na tej grupie, czyli <k...@p...onet.pl> napisała nam oto
    tak:

    (...)

    > co to jest? i gdzie to szukć?

    Zgrywasz się, prawda???

    Stalinowskie ciągoty?
    Co byś pomyślał, jak po postach _przeciw_ obecnemu prezydentowi,
    forum zostaje zablokowane?
    Zostali postraszeni i END, a przynajmniej STOP
    Przez kogo?

    Zgoda, są apolityczni.

    > sorki nie rozumie?

    Bo nie czytasz pl.pręgierz.
    Jeśli osoba odpowiedzialna za grupy pl miałaby taką wiedzę i odporność
    psychczną jak admnistratorzy tego forum, to wiele grup, a w szczególności
    pręgierz, istaniałyby parę dni lub zostałaby wprowadzona cenzura
    (modrowanie)

  • 5. Data: 2002-11-08 21:20:55
    Od: "milano" <k...@o...pl>

    > Zgrywasz się, prawda???

    Acha ;D teraz wiem bo nie czytalem wczesniej :)))

> [...]
    > forum zostaje zablokowane?
    > Zostali postraszeni i END, a przynajmniej STOP

    Przez obecnego prezydenta, jeszcze 2 dni :)
    powołali sie na prawo prasowe, a interpretacja troszeczke wystraszyla
    webmastera, wiec wstrzymał chwilowo liste, własnie dostalem wiadomosc ze
    dziala, ale webmaster ma kilka pytan prawnych ale o tym w nastepnym poscie

> [...]
    > psychczną jak admnistratorzy tego forum, to wiele grup, a w szczególności
    > pręgierz, istaniałyby parę dni lub zostałaby wprowadzona cenzura

    no tak, ale trzeba miec jeszcze wiedze o prawie, by dzialac zgodnie znim