eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW knurowie Cenzura przedwyborcza zarzadzona przez prezydenta miasta. › Re: W knurowie Cenzura przedwyborcza zarzadzona przez prezydenta miasta.
    From: "milano" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W knurowie Cenzura przedwyborcza zarzadzona przez prezydenta miasta.
    Date: Fri, 8 Nov 2002 22:20:55 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@a712.babilon.ds.polsl.pl

    > Zgrywasz się, prawda???

    Acha ;D teraz wiem bo nie czytalem wczesniej :)))

    > Stalinowskie ciągoty?
    > Co byś pomyślał, jak po postach _przeciw_ obecnemu prezydentowi,
    > forum zostaje zablokowane?
    > Zostali postraszeni i END, a przynajmniej STOP
    > Przez kogo?

    Przez obecnego prezydenta, jeszcze 2 dni :)
    powołali sie na prawo prasowe, a interpretacja troszeczke wystraszyla
    webmastera, wiec wstrzymał chwilowo liste, własnie dostalem wiadomosc ze
    dziala, ale webmaster ma kilka pytan prawnych ale o tym w nastepnym poscie

    > Jeśli osoba odpowiedzialna za grupy pl miałaby taką wiedzę i odporność
    > psychczną jak admnistratorzy tego forum, to wiele grup, a w szczególności
    > pręgierz, istaniałyby parę dni lub zostałaby wprowadzona cenzura
    > (modrowanie)

    no tak, ale trzeba miec jeszcze wiedze o prawie, by dzialac zgodnie znim