  • 1. Data: 2004-05-30 08:13:00
    Temat: W jaki sposób
    Od: ula<u...@i...pl>

    Mam pytanie.
    Chodzi mi w jaki sposób płaci się grzywnę,którą dostałam - grzywnę
    orzekł sąd grodzki.Czy jest to potrącane z mojej wypłaty,czy osobiście
    płacę?.Drugie pytanie -czy wyrok który wydaje sąd grocki(kodeks
    wykroczen-konkretnie wykroczenie drogowe) jest powiadamiany zakład
    pracy oraz co z centralnym rejestrem skazanych-czy jest jakaś
    nota?.Przypominam że dostałam tylko grzywnę?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-05-30 08:38:29
    Temat: Re: W jaki sposób
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ula wrote:
    > Chodzi mi w jaki sposób płaci się grzywnę,którą dostałam - grzywnę
    > orzekł sąd grodzki.Czy jest to potrącane z mojej wypłaty,czy osobiście
    > płacę?

    Dostaniesz wezwanie do zapłaty; nie zapłacisz - egzekucja, zamiana na
    karę zastępczą itd.

> [...]
    > pracy oraz co z centralnym rejestrem skazanych-czy jest jakaś
    > nota?.Przypominam że dostałam tylko grzywnę?

    nie, w przypadku wykroczeń do Krajowego Rejestru Karnego wpisuje się
    tylko karę aresztu

    KG

  • 3. Data: 2004-05-30 08:48:15
    Od: ula<u...@i...pl>

    czy można zwrócić się do sądu o rozbicie grzywny na 2-3 raty.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-05-30 08:53:52
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ula wrote:

    > czy można zwrócić się do sądu o rozbicie grzywny na 2-3 raty.

    można

    KG

  • 5. Data: 2004-05-30 08:58:50
    Od: ula<u...@i...pl>

    Proszę o radę w jaki sposób mam to zrobić.Czy są jakieś terminy.Czy
    sąd przychyla się do takiej prośby-co należy przedstawić.Dzieki za tak
    szybkie odpowiedźi!!!.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-05-31 07:18:40
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ula wrote:

    > Proszę o radę w jaki sposób mam to zrobić.Czy są jakieś terminy.Czy
    > sąd przychyla się do takiej prośby-co należy przedstawić.Dzieki za tak
    > szybkie odpowiedźi!!!.

    Zgodnie z art.49 kkw "sąd może odroczyć eykonanie grzywny albo rozłozyć
    ją na raty na czas nie przekraczający 1 roku (..) jeśli natychmiastowe
    jej wykonanie pociągnęłoby dla skazanego lub jego rodziny zbyt ciężkie
    skutki".
    Trzeba napisać wniosek do sądu, który wydał wyrok, wskazać jakieś
    podstawy (niskie dochody, brak pracy, rodzina na utrzymaniu i wysoka
    grzywna itp.). Terminów nie ma. A czy sąd się przychyli...

    KG

  • 7. Data: 2004-06-02 20:47:07
    Od: ula<u...@i...pl>

    Mam pytanie -jeszcze do mojej sprawy.
    Dostałam grzywnę -zawykroczenie drogowe.=,czy dostanę jeszcze
    ponadto z policji jakieś powiadomienie o punktach karnych -czy je
    dostanę.Grzywne dostałam za wykroczenia z art.86&1 i art.90 kw w zw.
    z art.3ust.1 i art 24ust.2 ustawy z dn.20.06.1997-prawo o ruchu
    drogowym.Proszę o odp..

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2004-06-02 21:18:35
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "ula" <u...@i...pl> napisał w wiadomości

    policja przysyła powiadomienie tylko wtedy gdy przekroczysz limit roczny
    i prosi o zwrot prawa jazdy .o swoich punktach karnych mozesz sie
    dowiedzieć idąc na posterunek policji drogowej lub dokonując kolejnego
    wykroczenia .poszukaj punkty karne w wyszukiwarce.
    --
    pozdrawiam

    Opix