  • 1. Data: 2004-09-07 17:50:13
    Temat: W ciagu ilu dni odpowiedz
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Mam problem prosze o pomoc

    Mianowicie 01.09.2004 zlozylem pismo do pracodawcy przez sekretariat mam (
    pieczatke wplynelo ) o wyplate zaleglych nadgodzin oraz ekwiwalentu za
    pranie.
    Wlasciciel pismo oczywiscie przyjal i tu mam pytanie;

    Ile czasu ma na odpowiedz na moje pismo ???

    Prosze o jakis przepis co bedzi czarno na bialym w ciagu ile dni musi
    odpowiedziec ???
    ( musze mu to pokazac aby nie mial watpliwosci )

    Czy jak nie dotrzyma terminu odpowiedzi mam rozumiec ze przyjal te warunki
    ktore sa w pismie tzn zgodzil sie na wypalte tych swiadczen ???

    Jakie mam szanse wyegzekwowania tych naleznosci ???

    Pozdr Andrzej

  • 2. Data: 2004-09-07 18:47:02
    Temat: Re: W ciagu ilu dni odpowiedz
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Ile czasu ma na odpowiedz na moje pismo ???

    Nie ma tu ścisłych terminów.

    > Prosze o jakis przepis co bedzi czarno na bialym w ciagu ile dni musi
    > odpowiedziec ???
    > ( musze mu to pokazac aby nie mial watpliwosci )

    Nie znam. Chyba że przewiduje tu coś wewnętrzny regulamin pracy w
    firmie

    > Czy jak nie dotrzyma terminu odpowiedzi mam rozumiec ze przyjal
    te warunki
    > ktore sa w pismie tzn zgodzil sie na wypalte tych swiadczen ???

    Nie

    > Jakie mam szanse wyegzekwowania tych naleznosci ???

    Jeśli pracodawca nie chce po dobroci pozostaje Ci zwrócić się do PIP
    albo pozwać go do Sądu pracy

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-09-08 15:08:54
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Dexter napisał:

> [...]
    > ktore sa w pismie tzn zgodzil sie na wypalte tych swiadczen ???
    >
    > Jakie mam szanse wyegzekwowania tych naleznosci ???

    chyba ma czas 7 dni roboczych
    jak masz gdzies odnotowane, zaksiegowane ze miales nadgodziny to tak, a
    jak nie to musisz jakis swiadkow miec co to potwierdza

    --
    Pozdr.Richat