  • Data: 2003-07-03 17:34:30
    Temat: Vat 22% - budowlany
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem ze bylo to walkowane ale od godziny przegladam net w poszukiwaniu
    informacji i znalazlem takie cos:

    "Tymczasem, po wejściu do Unii Europejskiej, od maja 2004 r. stawka podatku
    VAT na materiały budowlane wzrośnie w Polsce z 7 do 22 proc."

    nie jest to cytat ze stron rzadowych i nie wiem czy trzymac sie tego
    stwierdzenia ze vat 22% od maja ?.. czy mozna prosic o link do strony
    rzadowej w celu veryfikacji.. ja mimo iz slecze juz godzine nie moge jakos
    sie przebic przez info na stronach rzadowych i nic nie moge tam znalesc..

    thx