  • 1. Data: 2006-04-06 19:15:54
    Temat: VAT za internet
    Od: "Marc" <d...@i...pl>

    Witam
    Czy odliczajac VAT za internet musze okazac przy skladaniu PIT-u, faktury i
    dowody wplaty czy tylko wystarcza faktury?
    Jesli wplaty dokonywalem przez Internet to wydruk komp. wystarczy?

  • 2. Data: 2006-04-06 19:37:56
    Temat: Re: VAT za internet
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Czy odliczajac VAT za internet musze okazac przy skladaniu PIT-u, faktury
    > dowody wplaty czy tylko wystarcza faktury?
    > Jesli wplaty dokonywalem przez Internet to wydruk komp. wystarczy?

    Przy skladaniu pitu nic sie nie okazuje - dopiero jesli kiedys urzad wezwie
    do kontroli to bedziesz musial okazac, szansa na taka kontrole jest dosyc
    niewielka, bo robia to tylko wyrywkowo.

    Cezar

  • 3. Data: 2006-04-06 19:40:19
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Marc" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dowody wplaty czy tylko wystarcza faktury?
    > Jesli wplaty dokonywalem przez Internet to wydruk komp. wystarczy?

    A od kiedy to można odliczyć VAT za internet???

  • 4. Data: 2006-04-06 19:44:11
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    LUdzie skonczcie pisac o tym VAT za internet bo to juz zakrawa na
    glupote, poczytajcie posty i bedziecie wiedziec ze odlicza max 760 od
    dochodu albo przychodu nie pamietam ;) i do odzyskania jest 19% ew 30,
    ew 40 procent tej sumy, nic tu nie ma VAT do tego ...EOT

    --
    Pozdro
    Harry

  • 5. Data: 2006-04-07 11:54:45
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał:

    >nic tu nie ma VAT do tego ...EOT
    Ależ MA! Odlicza się wartość zapłaty za internet łącznie z naliczonym
    VAT (inaczej kwota brutto).

    --
    Artur Golański

  • 6. Data: 2006-04-10 15:46:04
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > szansa na taka kontrole jest dosyc
    > niewielka, bo robia to tylko wyrywkowo.

    Żebyś się nie zdziwił :-). Ja wiem już o kilkunastu moich klientach, których
    wezwał szczeciński US. Prawdopodobnie urzędasy wietrzą interes, bo wielu
    użytkowników do końca nie wie jak to jest z tym odliczeniem. Znam nawet
    takich, którzy odliczali po 760 zł na każdego z małżonków, podczas gdy
    zapłacili ogólnie niecałe 710... I US szuka frajerów. Nawet dziś była u mnie
    w biurze Pani ucieszona, że brała faktury na siebie i męża ;-). I
    wyprowadzałem ją z błędu...

  • 7. Data: 2006-04-10 16:29:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert J. napisał(a):

    > Nawet dziś była u mnie
    > w biurze Pani ucieszona, że brała faktury na siebie i męża ;-). I
    > wyprowadzałem ją z błędu...

    Z błędu brania faktur?

    M.

  • 8. Data: 2006-04-10 16:34:02
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert J." <r...@w...pl> napisał:

    >Ja wiem już o kilkunastu moich klientach, których
    >wezwał szczeciński US.
    To miło z ich strony, bo wzywają do poprawienia PIT.

    > US szuka frajerów.
    Raczej naciągaczy. Narazie jedynie co im grozi... to korekta !

    --
    Artur Golański