  • 1. Data: 2007-04-09 16:18:30
    Temat: Uzywanie cudzego ogrodka bez jego zgody
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jak sie nazywa w prawie majatkowym proceder
    w ktorym sasiad uzywa przez wiele lat mojego
    kawalka dzialki (np do sadzenia kwiatkow)
    bez mojej zgody ale na moich oczach, a potem
    rosci sobie prawa do posiadania tego fragmentu
    dzialki jako swojej wlasnej?

  • 2. Data: 2007-04-09 17:24:53
    Temat: Re: Uzywanie cudzego ogrodka bez jego zgody
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Pszemol napisał(a):
> [...]
    > kawalka dzialki (np do sadzenia kwiatkow)
    > bez mojej zgody ale na moich oczach, a potem
    > rosci sobie prawa do posiadania tego fragmentu

    zasiedzenie?

    --
    Matt Z

  • 3. Data: 2007-04-09 17:43:16
    Od: "Hania" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke> napisał w wiadomości

    >zasiedzenie?

    to by bylo chyba gdyby nie bylo wlasciciela.
    Tu to raczej zawlaszczenie.

    h.

  • 4. Data: 2007-04-09 23:30:23
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule news:evd7e8.7uk.0@poczta.onet.pl,
    niejaki(a): Pszemol z adresu <P...@P...com> napisał(a):

> [...]
    > kawalka dzialki (np do sadzenia kwiatkow)
    > bez mojej zgody ale na moich oczach, a potem
    > rosci sobie prawa do posiadania tego fragmentu

    Zasiedzenie w tym przypadku w złej woli, ale zeby
    dzialka byla jego musialby to robic juz 30lat.

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa