  • 1. Data: 2002-09-09 08:49:38
    Temat: Uznanie długu POMOCY!
    Od: "Marek Rybicki" <m...@a...pl>

    Proszę o pomoc jak to jest.
    Mam rozne faktury z data wymagalnosci 06.1999 07.1999 i 08.1999 oraz kilka z
    data pozniejsza, a wiec 3 pierwsze ulegly przedawinieiu.
    Teraz pytanie czy placac np. fakture z data 12.1999 uznaje calosc dlugu, czy
    nie? Drugie pytanie czy placac np. fakture z data 07.1999 zunaje caly dlug
    czy ten po 07.1999 czy w ogole nie uznaje dlugu placac przedawniona fakture.
    Slowem czy zaplata jednej z zaleglych faktur swiaczenia okresowego jakim sa
    rachunki za telefon moga anulowac przedawnienie jakiemu ulegly 3 pierwsze
    faktury? Prosze o pomoc w tej sprawie.

  • 2. Data: 2002-09-09 16:37:47
    Temat: Re: Uznanie długu POMOCY!
    Od: "Pinio" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Rybicki" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sa
    > rachunki za telefon moga anulowac przedawnienie jakiemu ulegly 3 pierwsze
    Nie mogą.
    Kazda faktura stanowi osobna naleznosc. Termin przedawnienia biegnie dla
    każdej!!! faktury niezaleznie.