  • Data: 2004-10-14 11:54:12
    Temat: Uzasadnienie przyczyny (bezrobocie)
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    W związku z tym, iż można pozbawić statusu bezrobotnego osobę która nie
    stawiła się w powiatowym urządzie pracy w wyznaczonym terminie i nie
    powiadomiła w okresie do 5 dni o uzasadnionej przyczynie tego
    niestawienictwa, mam pytanie jakie to może byc uzasadnienie ? Szukałem w
    necie i nic nie znalazłem (widocznie wszyscy się stawiają albo kiepski ze
    mnie poszukiwacz).
    Nawet nie znalazłem żadnego rozporzadzenia na ten temat.

    Myślę więc i wymyśliłem, że uzasadnieniem mogłoby byc np. zwolnienie
    lekarskie wydane przez lekarza 1 kontaktu, pogrzeb, narodziny dziecka.
    Czy ktoś z grupowiczów spotkał się z takim przypadkiem?
    Pozdrawiam
    scorpio