    Date: Fri, 11 Aug 2006 11:01:37 +0200
    From: Marsjusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: "Uwaga na oszusta" - czy tak można ??

    Witajcie,

    nadziałem sie na oszusta, nieuczciwego wykonawce, czy jak tam sie na
    nich mowi.
    Okazuje sie ze nie tylko ja.
    Pierwsdza sprawa w sadzie Grockim sie nie odbyla, bo oczywiscie nie
    przyszedł,

    Straciłem ponad 5 tys, wiec nie odpuszcze.
    Zaczyna mnie troche meczyć moja bezsilność, a jego bezkarność.

    Chce rozwiesić w okolicy gdzie on zamieszkuje lub rozesłać ulotki typu:

    "Uwaga na oszusta,

    W waszym sąsiedztwie mieszka pan Piotr S.,
    wykonuje remonty, podobno buduje domy,
    ale UWAGA !!
    Nie wywiazuje sie z umow (na piśmie), nie rozlicza sie z zaliczek
    Nie dotrzymuje terminów,
    Nie ma zony, choc mowi ze ma
    Nie jest VAT'owcem, a mowi ze wystawi faktury
    Na umowach podaje adres zam. Potulicka, ale tam go nie zastaniecie

    itp."

    Czy moge coś takiego napisać i rozwiesić na klatce. ??

    Czy po wydanym wyroku w mojej sprawie (o zaplate, zwrot pieniedzy), moge
    podac jego nazwisko, a moze nie musze czekać na wyrok. ??

    Jakich słów unikać lub jakie moge używać ??

    Pozdr.
    Mariusz