  • Data: 2006-08-11 10:20:34
    Temat: Re: "Uwaga na oszusta" - czy tak można ??
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 11:01:37 +0200, Marsjusz napisał(a):

    > W waszym sąsiedztwie mieszka pan Piotr S.,
    > wykonuje remonty, podobno buduje domy,
    > ale UWAGA !!

    > Nie wywiazuje sie z umow (na piśmie), nie rozlicza sie z zaliczek

    Kłamstwo - nie wywiązał się z umowy z Tobą.

    > Nie dotrzymuje terminów,

    Kłamstwo - nie dotrzymał terminu z Twojej umowy

    > Nie ma zony, choc mowi ze ma

    ROTFL :-))
    Może jest mormonem i ma "żonę" wg religii a nie USC.
    Ja czasami mówię odwrotnie - że żony nie mam - ale tylko
    atrakcyjnym szatynkom (to tylko żart) ;-)

    > Nie jest VAT'owcem, a mowi ze wystawi faktury

    Nie znam się ale może zna jakis legalny sposób na to?

    > Na umowach podaje adres zam. Potulicka, ale tam go nie zastaniecie

    ROTFL :-))))
    Może po prostu Tobie nie otwiera

    Niestety - przy takich sformułowaniach to tylko Ty będziesz mieć
    kłopoty.

    Pozdrawiam,
    Henry