  • 1. Data: 2003-12-01 08:43:25
    Temat: Utrata wartości rynkowej pojazdu - do ilu lat?
    Od: "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

  • 2. Data: 2003-12-01 09:02:06
    Temat: Re: Utrata wartości rynkowej pojazdu - do ilu lat?
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości

    > tytulu

    Nie ma takiej granicy. Musisz po prostu wykazać że gdybyś chciał sprzedać
    auto to gdyby było bezwypadkowe, dostałbyś wyższą cenę niż za powypadkowe.
    Szczerze mówiąc to nie wiem jak to wykazać i wyliczyć - bo występujac z
    roszczeniemmusisz podać jego wysokość.
    Natomaist choć granicy nie ma to z pewnościawraz ze wzrostem wieku auta
    będzie malała różnica w cenie wypadkowe/bezwypadkowe a wiec i wartość tego
    odszkodowania

  • 3. Data: 2003-12-01 12:23:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 1 Dec 2003 09:43:25 +0100, "Futrzak"
    <m...@a...umcs.lublin.pl> wrote:

    >tytulu

    Nie ma ograniczenia.
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-12-01 13:14:29
    Od: "pestifer" <p...@U...fm>

    Użytkownik "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości

    > tytulu

    a ja slyszalem, ze do 3 lat choc wydaje sie to bez sensu

  • 5. Data: 2003-12-02 01:02:27
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pestifer" <p...@U...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości

    > a ja slyszalem, ze do 3 lat choc wydaje sie to bez sensu

    3 lata od zdarzenia - to jest na ewentualne roszczenia od ubezpieczalni

    Piotr

  • 6. Data: 2003-12-03 09:09:22
    Od: "Dorcia" <d...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości

    > tytulu

    Z tego co wiem samochód nie może być starszy niż 3 lata , poza
    uszkodzeniami z wypadku musi być w ogólnie dobrym stanie technicznym ,
    oczywiście szkoda musi być z OC.

    pozdr Dorcia