  • 1. Data: 2003-12-01 06:32:12
    Temat: Paczki w zakładzie pracy
    Od: "Roman Pilewicz" <r...@p...onet.pl>

    Jeżeli w jednym zakładzie pracuje oboje rodziców, a mają jedno dziecko, czy
    należy się im jedna paczka, czy dwie ?

    Z góry dziękuję za informację

    Pozdrawiam
    Roman

  • 2. Data: 2003-12-01 06:44:41
    Temat: Re: Paczki w zakładzie pracy
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Roman Pilewicz" <r...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bqenca$m7r$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Jeżeli w jednym zakładzie pracuje oboje rodziców, a mają jedno dziecko,
    > czy należy się im jedna paczka, czy dwie ?

    Nie zadowoliły Cię odpowiedzi w poprzednim
    wątku? - news:bq7j4n$nmq$1@atlantis.news.tpi.pl

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę."

  • 3. Data: 2003-12-01 08:08:13
    Od: "Roman Pilewicz" <r...@p...onet.pl>

    > Nie zadowoliły Cię odpowiedzi w poprzednim
    > wątku? - news:bq7j4n$nmq$1@atlantis.news.tpi.pl
    >
    > Pozdrawiam - Andy_K.

    Pewnie by mnie zadowoliły, ale w mojej przeglądarce nie widać tego newsa
    (nie wiem czy to błąd przeglądarki, czy też jej konfiguracji).
    Mogę prosić o streszczenie.

    Pozdrawiam
    Roman

  • 4. Data: 2003-12-01 09:33:08
    Od: "Maciek" <m...@i...net.pl>

    > Pewnie by mnie zadowoliły, ale w mojej przeglądarce nie widać tego newsa
    > (nie wiem czy to błąd przeglądarki, czy też jej konfiguracji).
    > Mogę prosić o streszczenie.

    News'a na grupie nie widac, odp. na priv
    wraca - no such user :))))))))))

    Maciek

  • 5. Data: 2003-12-01 10:42:40
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Roman Pilewicz" <r...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bqet2a$ehs$1@nemesis.news.tpi.pl

    http://tinyurl.com/x6n2

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Żonę należy trzymać krótko. Najwyżej dwa, trzy lata."