eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzony towar bez gwarancji, czy jest szansa na wymiane lub zwrot pieniędzy? › Uszkodzony towar bez gwarancji, czy jest szansa na wymiane lub zwrot pieniędzy?
  • Data: 2004-12-19 00:02:04
    Temat: Uszkodzony towar bez gwarancji, czy jest szansa na wymiane lub zwrot pieniędzy?
    Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich. Mam nietypową sprawę, chciałem zapytać się o poradę.
    Otóż niecały rok temu zakupiłem w jednym ze śląskich MediaMarkt-ów torbę
    na aparat fotograficzny. Torba była dość droga, kosztowała kilkaset
    złotych, jest to torba znanej firmy produkującej akcesoria
    fotograficzne... Wcozraj pojawił się problem, torba zamykana jest na
    plastikowy zatrzask, który pękł podczas jej otwierania... Otwarcie torby
    bez pomocy śrubokręta jest praktycznie niemożliwe. Teraz rodzi się
    pytanie, czy po takim czasie mogę dochodzić swoich praw? Mam oczywiście
    dowód zakupu, a usterka uniemożliwia korzystanie z torby. Nie było jako
    takiej gwarancji na torbę, a w każdym razie nikt mnie o tym nie
    informował... Proszę o jakieś porady co zrobić w tym przypadku? Czy iść i
    domagać się naprawy , czy zwrotu pieniędzy za torbę i czy w ogóle się nie
    ośmieszę??

    Maciek C