  • 1. Data: 2004-10-24 13:44:15
    Temat: Prawo drogowe
    Od: Pietrek <p...@m...de>

    Witam!
    Czy w polsce jest obowiązek posiadania apteczki w samochodzie?
    Czy tez nie ma takiego obowiązku?
    I to samo pytanie dotyczy gaśnicy samochodowej.
    Jest taki obowiązek czy nie?

    Piotr
    2004-10-24 15:42:13
    **************************

  • 2. Data: 2004-10-24 13:52:08
    Temat: Re: Prawo drogowe
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik "Pietrek" <p...@m...de> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy w polsce jest obowiązek posiadania apteczki w samochodzie?

    w pojazdach urzytkowanych zarobkowo - cokolwiek to ma znaczyc ;)

    > I to samo pytanie dotyczy gaśnicy samochodowej.

    tak, nawet musi byc ona sprawna tzn musi byc zaplombowana i miec
    nieprzekroczony termin waznosci

    pozdro

  • 3. Data: 2004-10-24 15:10:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...pl> napisał w wiadomości

    > urzytkowanych

    cokolwiek to ma znaczyc

    Samokrytyka?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2004-10-24 15:13:05
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Witam!
    > Czy w polsce jest obowiązek posiadania apteczki w samochodzie?
    > Czy tez nie ma takiego obowiązku?
    > I to samo pytanie dotyczy gaśnicy samochodowej.

    Gasnica jest obowiazkowa w wszystkich wozach.
    Apteczka w prywatnych jest nieobowiązkowa. Chyba muszą ją posiadać
    taksowkarze i L'ki.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-10-24 17:34:54
    Od: "Arcady" <a...@N...onet.pl>

> [...]
    > w pojazdach urzytkowanych zarobkowo - cokolwiek to ma znaczyc ;)
    > tak, nawet musi byc ona sprawna tzn musi byc zaplombowana i miec

    Wcale nie musi być zaplombowana i mieć jakiś termin ważności.
    W przepisach mowa wyłącznie o tym, że ma być sprawna i żadna plomba czy
    metka nie jest tu istotna.
    Wymóg "legalizacji" co określony czas dotyczy pojazdów przewożących
    materiały niebiezpieczne.

    --
    Arek

  • 6. Data: 2004-10-28 19:44:37
    Od: "Henryk Gruszka" <h...@a...pl>

    Nie wiem co ma do tego "polska". Ale w twoim stylu jest wykładnikiem
    obywatelskiej postawy niesienia pomocy. W twoim dotychczas nieuleczalnym
    stanie życzę ci sytuacji losowej w której doświadczysz na własnej skórze
    podobnej bezmyślności. Gdybyś upublicznił swoje dane osobowe wraz z
    osobistym certyfikatem to jako żyw brzydząc się donosicielstwem chyba bym
    się przepomógł. Same snucie takiego rozważania powinno być karane z urzędu!

    Użytkownik "Pietrek" <p...@m...de> napisał w wiadomości
    > Pozdrawiam

    Kogo?? Chyba umarłych!!!! Trybun_hg.