  • 1. Data: 2006-12-02 15:30:44
    Temat: Pytanie o usuwanie konta
    Od: rjak <x...@o...pl>

    Witam,

    Przyszlo mi ostatnio do glowy pousuwac konta na nieuzywanych serwisach,
    forach i innych tym podobnych rzeczach. Problem pojawil sie przy serwerze
    wykop.pl - nigdzie na stronie nie znalazlem zasad usuniecia konta,
    regulaminu, itp. Po wyslaniu maila do ichszego supportu otrzymalem dosc
    krotka odpowiedz:
    #v+
    Nie ma takiej możliwości.
    #v-
    Co do danych jakie zwiazane sa z kontem jest to tylko adres email. Po uzyciu
    googla dotarlem do http://prawo.vagla.pl/node/6629 ("Prawo do usuniecia
    konta, dane osobowe...) i kilku podobnych. Czy to dobry kierunek w celu
    przekonania wspomnianego serwisu do usuniecia konta?

    Pozdrawiam,
    Milosz

  • 2. Data: 2006-12-03 15:46:12
    Temat: Re: Pytanie o usuwanie konta
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > konta, dane osobowe...) i kilku podobnych. Czy to dobry kierunek w celu
    > przekonania wspomnianego serwisu do usuniecia konta?

    Zasadniczo jak nie udostępniłeś żasnych danych chronionych prawem... to
    chyba ich nie zmusisz....

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem...

  • 3. Data: 2006-12-03 16:06:16
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    rjak wrote:
    > Przyszlo mi ostatnio do glowy pousuwac konta na nieuzywanych serwisach,
    > [...]
    > Co do danych jakie zwiazane sa z kontem jest to tylko adres email.

    Skoro tak, to równoważne z usunięciem konta będzie jak po prostu
    zapomnisz hasła.

    Chociaż dziwne, że zamierzają trzymać stare konta do końca świata i 1
    dzień dłużej.

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-12-03 19:58:08
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro tak, to równoważne z usunięciem konta będzie jak po prostu
    > zapomnisz hasła.
    >
    > Chociaż dziwne, że zamierzają trzymać stare konta do końca świata i 1
    > dzień dłużej.

    To nie takie dziwne. Jeżeli to forum dyskusyjne i kasuje się konto osoby
    zabierającej głos w dyskusjach, to może nagle sie okazac że częśc tych
    dyskusji tracie sens, bo dyskutuje się i cytuje nieistniejącego usera? Moim
    zdaniem sens ma chyba tylko usunięcie niektórych danych z konta, ale nie
    kasowanie całkowite.

    Pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2006-12-03 21:43:44
    Od: rjak <x...@o...pl>

    Przemek Lipski wrote:

> [...]
    > dyskusji tracie sens, bo dyskutuje się i cytuje nieistniejącego usera?
    > Moim zdaniem sens ma chyba tylko usunięcie niektórych danych z konta, ale

    To rozumiem, nie wymagam by kasowac slady mojej dzialalnosci, lecz by np.
    nie dostac z racji bycia userem forum/serwisu jakis ogloszen na maila, itp.

    Pozdrawiam
    Milosz

  • 6. Data: 2006-12-03 21:47:41
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    rjak wrote:
    > nie wymagam by kasowac slady mojej dzialalnosci, lecz by np.
    > nie dostac z racji bycia userem forum/serwisu jakis ogloszen na maila, itp.

    Rozwiązanie prawne: wyślij do nich oświadczenie woli, że cofasz zgodę na
    otrzymywanie takich-a-takich informacji na podany adres email. W bazie
    danych mogą sobie konto trzymać dalej.

    Rozwiązanie techniczne: poinformuj ich, że zmieniłeś adres na

  • 7. Data: 2006-12-06 08:16:46
    Od: w...@c...net

    kurde na http://freebox.pl też usuwają konta jak nie wgrasz strony