  • 1. Data: 2007-05-18 16:30:36
    Temat: Uszkodzona sofa
    Od: "dex" <d...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Mam jedno male pytanko mysle ze dla fachowcow nie trudne.
    Tydzien temu zakupilem zestaw wypoczynkowy do mieszkania.
    Po przywiezieniu i wniesieniu (podpisaniu listu przewozowego na ktorym
    wyraznie zaznaczono TOWAR ZAPAKOWANY NIE SPRAWDZANY - na wszelki wypadek
    wtedy chcialem sie zabezpieczyc) okazalo sie ze sofa jest uszkodzona -
    pekniecie skory na zagięciu.
    W tym samym momencie zadzwonilem do sklepu i poinformowalem o uszkodzeniu.
    Zalecono mi wizyte i zlozenie reklamacji.
    Tak tez uczynilem. Po wszystkim szanowna Pani Kieronik poinformowala mnie ze
    bedzie trudno z ta reklamacja i to wszystko zalezy od producenta.
    W jaki sposob moge sie bronic gdyby reklamacje mi odrzucono.Wydalem sporo
    pieniedzy, sprzet nie uzywany a juz uszkodzony.
    Za wszelkie odpowiedzi Serdecznie dziękuje.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2007-05-18 21:29:33
    Temat: Re: Uszkodzona sofa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.05.2007 dex <d...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > pieniedzy, sprzet nie uzywany a juz uszkodzony.
    > Za wszelkie odpowiedzi Serdecznie dziękuje.

    Poszukaj w archiwum po haśle "niezgodność z umową" reklamacja.

    --
    Marcin