  • 1. Data: 2009-05-04 08:37:27
    Temat: Usunięcie lokatorki.
    Od: "h...@e...os.pl" <h...@w...pl>

    Mieszkanie komunalne zamieszkują cztery osoby. Kobieta (ok. 45 lat),
    mężczyzna (ok. 48 lat) i ich dwójka dzieci. Nie wiem czy można to nazwać
    rodziną, bo kobieta i mężczyzna są rozwiedzeni ze sobą. W mieszkaniu obok
    zamieszkują rodzice mężczyzny.
    Kobieta nie ma zatrudnienia, nie stara się o pracę, jest na na rencie z
    powodu problemów ze stawami kolanowymi, ale nie sprawia jej problemu jazda
    na rowerze czy aktywne uczestnictwo w zabawach tanecznych. Wszystkie opłaty
    za wyżywienie, lokal, prąd ponosi mężczyzna. On płaci również alimenty na
    dzieci. Kobieta co dzień wszczyna awantury o wszystko. Zaczepia rodziców
    mężczyzny pod byle pretekstem. Szuka zaczepki, gdy wychodzą z mieszkania.
    Sąd w trakcie sprawy rozwodowej nakazał kobiecie się wyprowadzić, ale jej
    dochody z renty i alimentów przekraczają pewien próg i gmina jej mieszkania
    nie zapewni. Z kolei ona sama nie zabiega o to żeby się wyprowadzić.
    Wiadomo - żyje jak pasożyt.
    Sytuacja wymyka się spod kontroli. Życie sprowadza się w większości do
    dyskusji nad tym jak ją zmusić do opuszczenia lokalu. Rodzice są już
    zmęczeni ciągłymi atakami z jej strony.

    Proszę o pomoc. Od czego zacząć? Jak ten problem rozwiązać?

    sot_b

  • 2. Data: 2009-05-04 14:23:43
    Temat: Re: Usunięcie lokatorki.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    h...@e...os.pl pisze:

    > Proszę o pomoc. Od czego zacząć? Jak ten problem rozwiązać?

    Przy kim są dzieci? Jak zasądził sąd?

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-05-04 15:56:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przy kim są dzieci? Jak zasądził sąd?

    skoro to on placi alimenty, to raczej nie przy nim

  • 4. Data: 2009-05-04 17:36:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > skoro to on placi alimenty, to raczej nie przy nim

    Pozwać kobietę o 1/4 czynszu. Do sądu rodzinnego wniosek, by obniżono
    alimenty o 1/2 utrzymania mieszkania (na dwoje dzieci). Jeszcze można
    spróbować takiego wybiegu, by złożyć wniosek do sądu, by ten orzekł pobyt
    dzieci przy ojcu który ma mieszkanie i może i utrzymywać, a od żony orzekł
    alimenty, bo ona nie ma gdzie mieszkać. Może sam wniosek spowoduje, ze
    kobieta się weźmie do życia - są dość drażliwe na punkcie opieki nad
    dziećmi.

  • 5. Data: 2009-05-04 22:08:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > skoro to on placi alimenty, to raczej nie przy nim

    To ona jest głupia, że nie postarała się w sądzie o usunięcie jego.

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-05-05 05:22:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To ona jest głupia, że nie postarała się w sądzie o usunięcie jego.

    wywlaszczenia w polsce skonczyly sie jakis czas temu

  • 7. Data: 2009-05-05 07:36:17
    Od: "h...@e...os.pl" <h...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > To ona jest głupia, że nie postarała się w sądzie o usunięcie jego.

    Proponuję nie ulegać emocjom :) Gdybyś widziała jak to wygląda, to nie
    pisałabyś w ten sposób.
    Wniosek do sądu złożyła kobieta. Gdy sąd pytał o powód rozwodu argumentowała
    na rozprawie: "On nie mówił gdzie wychodzi." :)
    Oczywiście prawo do opieki nad dziećmi przyznano kobiecie.

    sot_b

  • 8. Data: 2009-05-05 07:41:06
    Od: "h...@e...os.pl" <h...@w...pl>

    grup dyskusyjnych:gtn9i4$nnr$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > alimenty, bo ona nie ma gdzie mieszkać. Może sam wniosek spowoduje, ze
    > kobieta się weźmie do życia - są dość drażliwe na punkcie opieki nad

    Dobry pomysł. Zdaję sobie sprawę, że wyegzekwowanie usunięcia kobiety jest
    trudne do zrealizowania, ale zawsze jest możliwość, że dzięki pewnym
    wybiegom jej postępowanie zmieni się na lepsze.
    Dziękuję.
    sot_b

  • 9. Data: 2009-05-05 15:47:29
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>